www.hvbeerzerveld.nl

Samen sterker!                                                                                                               K.v.K 40061932

Welkom !!

Welkom op de site van de Handelsvereniging Beerzerveld, deze vereniging vertegenwoordigd ondernemers uit de dorpen Beerzerveld, Beerze en Mariënberg.

De vereniging heeft onder meer als doel de contacten tussen de bedrijven onderling te bevorderen, maar ook gezamenlijk onderwerpen die ondernemers in de omgeving bewegen aan te pakken.

De site geeft u informatie over de aangesloten bedrijven en de activiteiten die namens de Handelsvereniging worden uitgevoerd.

Bent u ondernemer en heeft u interesse om lid te worden van onze vereniging, dan kunt u zich aanmelden via het 'inschrijfformulier lid worden'.

Namens de Handelsvereniging Beerzerveld

Eduard Bouwhuis